• 07-01-2010, 10:59:53
    #1
    başından kalkamazdım bea özellikle son golu izlemelisiniz
  • 07-01-2010, 11:40:48
    #2
    aheauehaea süper şutlara bittim
  • 07-01-2010, 14:15:18
    #3
    gıcık oluyorum ben bu oyunay a :d
  • 07-01-2010, 14:20:32
    #4
    Kurumsal PLUS
    Bu oyunun adını bilen?
  • 07-01-2010, 14:25:09
    #5
    goal3 hocam adı güzel oyun genelde atari kasatlerinde goal3 de 3 farklı oyun goal4 de 4 farklı oyun olurdu hey gidi günler
  • 07-01-2010, 14:34:39
    #6
    videoyu izlemedim ama goal3 deyince akan sular durur ne oynardık ataride hala bazı müziklerini bile anımsarım çalsa biyerde bu goal3 ün müziği derim.tabi şuan başına otursak keyif vermeyebilir ama ozaman için harikaydı saatlerce oynardık.brezilyanın balık arjantinin muzdu galiba şutlarını anımsıyorum karıştıyorda olabilirim.Birde japonyada ki uzun saçlı herif unutmadıklarımdan
  • 07-01-2010, 14:35:29
    #7
    Hehe çok iyi hatırlıyorum :d atari kasetleri vardı ya sanırsma bende
  • 07-01-2010, 14:42:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    en güçlüler yeşillerdi
  • 07-01-2010, 14:48:18
    #9
    jetonlu atarilerde eskiden Mustapha bir Street Fighter iki bunlar ömürümü yedi benim resmen yeminle