videoyu izlemedim ama goal3 deyince akan sular durur ne oynardık ataride hala bazı müziklerini bile anımsarım çalsa biyerde bu goal3 ün müziği derim.tabi şuan başına otursak keyif vermeyebilir ama ozaman için harikaydı saatlerce oynardık.brezilyanın balık arjantinin muzdu galiba şutlarını anımsıyorum karıştıyorda olabilirim.Birde japonyada ki uzun saçlı herif unutmadıklarımdan