• 04-01-2010, 23:26:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hay ben böle şakanında siteninde. Le havle vela havle
  • 04-01-2010, 23:31:28
    #11
    Arkadaşlar kızmayın ya... bakın size kapattıgım sitemin 22 mb lik güncel konulu wp db si veriyorum

    https://www.r10.net/wordpress/535929-...aylasimda.html
  • 05-01-2010, 14:50:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    KarahaNCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kızmayın ya... bakın size kapattıgım sitemin 22 mb lik güncel konulu wp db si veriyorum

    https://www.r10.net/wordpress/535929-...aylasimda.html
    dıt dıt dırıt dıt ozaman başka
  • 05-01-2010, 14:55:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    aneyyyy sinirlerim bozuldu
  • 05-01-2010, 15:04:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    sanırım
    biri
    kendisine
    "konuşmana
    dikkat
    et"
    demiş,
    çünkü
    tane
    tane,
    nefes
    ala
    ala,
    cümle
    kurmayı
    yeni
    öğrenen
    çocuk
    gibi
    konuşuyor.
    aha
    beyle.

    lanet
    olsun
    beyle
    siteye.
  • 05-01-2010, 15:07:30
    #15
    şakana şimdi
  • 05-01-2010, 15:14:03
    #16
    "soyunu, sopunu, gelmişini, geçmişini..." şeklinde yaklaşık 2 dakika boyunca peş peşe ekleyip küfredebilme gibi bir özelliğim var, uzun zamandır kimseye yapmıyordum bunu ama az önce tüm sülalenin kulakları çınladı. Tabi antremansız olunca 1 dakika kadar ancak sürdü bu ama kallavi bi kalay geçtim. afiyet olsun.
  • 05-01-2010, 16:05:46
    #17
    ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "soyunu, sopunu, gelmişini, geçmişini..." şeklinde yaklaşık 2 dakika boyunca peş peşe ekleyip küfredebilme gibi bir özelliğim var, uzun zamandır kimseye yapmıyordum bunu ama az önce tüm sülalenin kulakları çınladı. Tabi antremansız olunca 1 dakika kadar ancak sürdü bu ama kallavi bi kalay geçtim. afiyet olsun.
    Kötü söz sahibine yakışır diye düşünüyorum, bu şakayı abazanlar için yaptık. Sen sövmeye devam et
  • 05-01-2010, 16:09:44
    #18
    ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "soyunu, sopunu, gelmişini, geçmişini..." şeklinde yaklaşık 2 dakika boyunca peş peşe ekleyip küfredebilme gibi bir özelliğim var, uzun zamandır kimseye yapmıyordum bunu ama az önce tüm sülalenin kulakları çınladı. Tabi antremansız olunca 1 dakika kadar ancak sürdü bu ama kallavi bi kalay geçtim. afiyet olsun.
    Şaka oldugunu okadar yorumdan sonra anlamadın mı ?
    Anladıysan neden Giriyorsun ? terbiyesizlik senin yaptıgın. Hadi Şahsına küfüR etsen neysede...