"soyunu, sopunu, gelmişini, geçmişini..." şeklinde yaklaşık 2 dakika boyunca peş peşe ekleyip küfredebilme gibi bir özelliğim var, uzun zamandır kimseye yapmıyordum bunu ama az önce tüm sülalenin kulakları çınladı. Tabi antremansız olunca 1 dakika kadar ancak sürdü bu ama kallavi bi kalay geçtim. afiyet olsun.
Kötü söz sahibine yakışır diye düşünüyorum, bu şakayı abazanlar için yaptık. Sen sövmeye devam et