• 31-12-2009, 15:03:10
    #1
    Tüm R10 Üyerlinin;

    Yeni yılın sizlere, ve sevdiklerinize sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para , sevgi ve huzur getirmesini Dilerim MUTLU YILLAR r10
  • 02-01-2010, 15:06:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sağolasın kardeş tüm r10 ailesinin yeni yılı kutlu olsun.
  • 02-01-2010, 23:57:32
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MaxiGeyiq le alakasi yok ama sağol seninde haci