Konu
go go 2009 Welcome 2010
31-12-2009, 15:03:10
#1
Nookta
Tüm R10 Üyerlinin;
Yeni yılın sizlere, ve sevdiklerinize sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para , sevgi ve huzur getirmesini Dilerim MUTLU YILLAR r10