• 19-12-2009, 19:45:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkadaşlar az önce çok güzel bir mesaj aldım ve hemen R10 da paylaşiyim dedim,bunu bana kardeşim kadar sevdiğim bi arkadaşım attı;

    Farklı olmak:

    Her insan farklıdır.Sizlere bunu sevdiğim bir hikaye ile anlatayım.Bir kartal yumurtasını dalındaki yuvasından düşürür ve bir tavuk'un yumurtaları arasına karışır.Birkaç ay sonra yumurtalar çatlar,yavrukartal kendini diğerleri gibi sabit görür,onlar gibi yer,içer ve uyur.Onların korktuklarından korkar.Oysa bir kartal olduğunun farkında olsa....Evet,şimdi sizde bir kartal olduğunuzun farkına varın!

    Ben biraz geç anladım lütfen biraz düşünerek okuyun Paylaşmak istedim.
  • 19-12-2009, 20:09:27
    #2
    teşekkür ederim hocam keşke yapabileceklerimizin daha iyisini yapabileceğimizi bilsek ne güzel olur.
  • 19-12-2009, 20:18:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim hocam keşke yapabileceklerimizin daha iyisini yapabileceğimizi bilsek ne güzel olur.
    Aslında biliyoruz ama işimize gelmiyor maalesef
  • 19-12-2009, 20:46:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler Mert
  • 19-12-2009, 20:55:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Haklısın dostum. Burda özgüven devreye giriyor.
  • 19-12-2009, 22:38:37
    #6
    teşekkürler