Evet arkadaşlar az önce çok güzel bir mesaj aldım ve hemen R10 da paylaşiyim dedim,bunu bana kardeşim kadar sevdiğim bi arkadaşım attı;
Farklı olmak:
Her insan farklıdır.Sizlere bunu sevdiğim bir hikaye ile anlatayım.Bir kartal yumurtasını dalındaki yuvasından düşürür ve bir tavuk'un yumurtaları arasına karışır.Birkaç ay sonra yumurtalar çatlar,yavrukartal kendini diğerleri gibi sabit görür,onlar gibi yer,içer ve uyur.Onların korktuklarından korkar.Oysa bir kartal olduğunun farkında olsa....
Evet,şimdi sizde bir kartal olduğunuzun farkına varın!
Ben biraz geç anladım lütfen biraz düşünerek okuyun

Paylaşmak istedim.