• 15-12-2009, 23:04:39
    #1
    Alıntı
    AnTiR10.CoM ONLİNE!
    Evet Arkadaşlar r10 a büyük savaş açmış bulunmaktayız

    KATILIM gösterirseniz seviniriz allaha emanet.


    WwW.AnTiR10.CoM
    bir webmaster forumundan çalıntıdır.
    adam tanışmış bende komik buldum sizle paylaşıyorum.
  • 16-12-2009, 13:09:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    logolarını ps yi yeni yükleyip de bişey bilmeyen bi arkadaş yapmış sanırım
  • 16-12-2009, 14:15:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ne yapacaklarmış
  • 16-12-2009, 14:21:45
    #4
    sanırım buradan banlanmiş o yüzden böyle bişi olmuşşş.
  • 16-12-2009, 14:30:20
    #5
    bu konuyu açarak onlara prim verdin şimdi sen.!
  • 16-12-2009, 14:35:47
    #6
    El elden üstündür, ama bu arkadaşın yaptığı yanlış.
  • 16-12-2009, 14:57:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bunlar tamamen kendini haklı bulan insanlardır. Örneğin benim bir suçum yoktu yetkililere anlatamadım süresiz banlandım. Buna karşı olan insanlar Anti r10 gibi şeyler açmış bulunmakta. Bazen görüyorumda , İnsanlar insanları çekemeyince neler yapıyorlar.
  • 16-12-2009, 16:17:04
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bazı konularda haklı.Fakat her konuda değil.Mesela bazı üyeler gereksiz yere tartışma çıkarıyor ve gereksiz yere -rep veriyor.Bu druma çok kızıyorum.Fakat dedikleri çok abartılı.
  • 17-12-2009, 12:09:55
    #9
    merdk ******'nun şiirini facebook'ta kendisininkiymiş gibi gösteren değilmi ne beklersinizki