Konu
R10.net severler baksın da gülsün...
16-12-2009, 16:17:04
#8
By_Makinist
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bazı konularda haklı.Fakat her konuda değil.Mesela bazı üyeler gereksiz yere tartışma çıkarıyor ve gereksiz yere -rep veriyor.Bu druma çok kızıyorum.Fakat dedikleri çok abartılı.