• 03-12-2009, 00:18:34
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Birçok kişi bunun zor olduğunu falan sanıyodur ama hiç de öyle değil aslında.anlatayım hepiniz öğrenin.
    msn listemizden kendimize birini seçiyoruz..onunla bir konuşma penceresi açıyoruz, gayet sakin bir şekilde üstteki resmi aynen uyguluyoruz .

    ne yapıyorsun

    evet evet .. aynen resimdeki gibi “ne yapıyorsun?” diye soruyoruz karşıdakine . oda bize ne yaptığını söyleyecektir..

  • 03-12-2009, 00:49:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hahaah bu güzeldi +rep verme süremde dolmuş
  • 03-12-2009, 01:28:57
    #3
    SpyKinq61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet sakin bir şekilde alttaki resmi aynen uyguluyoruz .
    Ah ulen ahh... Altta resim olsa ben becerirdim bu işi de ...