Birçok kişi bunun zor olduğunu falan sanıyodur ama hiç de öyle değil aslında.anlatayım hepiniz öğrenin.
msn listemizden kendimize birini seçiyoruz..onunla bir konuşma penceresi açıyoruz, gayet sakin bir şekilde üstteki resmi aynen uyguluyoruz .
ne yapıyorsun
evet evet .. aynen resimdeki gibi “ne yapıyorsun?” diye soruyoruz karşıdakine . oda bize ne yaptığını söyleyecektir..

