• 01-12-2009, 17:49:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Baktım pek komik birşey yok bobiler seçmeleri koyayım dedim.
    Başlıyor..



    Sanırım Bill Gates
  • 02-12-2009, 22:25:19
    #2
    1 caps güzelmiş eyw
  • 02-12-2009, 22:31:45
    #3
    artık bobilere girmiyorum dine ve peygamberlere hakaret ve saygısızca işler yapıyorlar KINIYORUM
  • 03-12-2009, 01:05:10
    #4
    GrafikUzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık bobilere girmiyorum dine ve peygamberlere hakaret ve saygısızca işler yapıyorlar KINIYORUM
    +1 ... Özgürlükmüş... Dinime hakaret noktasında kimse özgür değildir.. Daha düne kadar Danimarkalılara kızıyorduk.. İçimizden çıkıyorsa böyleleri Danimarkalılara kızmamak gerek... Onlar alenen din düşmanı... Ya içimizdekiler...

    Unutmayın... Yanlışın en kötüsü , doğruya en yakın olanıdır...

    Allah ıslah etsin...
  • 03-12-2009, 01:39:00
    #5
    GrafikUzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık bobilere girmiyorum dine ve peygamberlere hakaret ve saygısızca işler yapıyorlar KINIYORUM
    +1 çok doğru
  • 03-12-2009, 06:54:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    GrafikUzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık bobilere girmiyorum dine ve peygamberlere hakaret ve saygısızca işler yapıyorlar KINIYORUM
    bende çok sık takılak birisi değilim arada bakıyorum. Dine hakaret içerikli bir paylaşım göremedim ben örnek gösterebilirmisin?