artık bobilere girmiyorum dine ve peygamberlere hakaret ve saygısızca işler yapıyorlar KINIYORUM
+1 ... Özgürlükmüş... Dinime hakaret noktasında kimse özgür değildir.. Daha düne kadar Danimarkalılara kızıyorduk.. İçimizden çıkıyorsa böyleleri Danimarkalılara kızmamak gerek... Onlar alenen din düşmanı... Ya içimizdekiler...
Unutmayın... Yanlışın en kötüsü , doğruya en yakın olanıdır...
Allah ıslah etsin...