GrafikUzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artık bobilere girmiyorum dine ve peygamberlere hakaret ve saygısızca işler yapıyorlar KINIYORUM
+1 ... Özgürlükmüş... Dinime hakaret noktasında kimse özgür değildir.. Daha düne kadar Danimarkalılara kızıyorduk.. İçimizden çıkıyorsa böyleleri Danimarkalılara kızmamak gerek... Onlar alenen din düşmanı... Ya içimizdekiler...

Unutmayın... Yanlışın en kötüsü , doğruya en yakın olanıdır...

Allah ıslah etsin...