• 26-11-2009, 17:51:33
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Peki şimdi sana bir soru.


    Bu dediğini anan, bacın veya eşin için deseler ne düşünürdün?

    Bi söyler misin bana Allah aşkına?



    bLackdiamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaçırdık işte tüh xD
    simdi arabadaym. Arka 5 linin en köşeye oturdum. Diğer kalan 4ü kızlar doldurdu. Dedim yine birşeyler yaşayacaz ama kalkıp ön tarafa gittiler
  • 26-11-2009, 18:10:19
    #20
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "yapmaz mısın lütfen" ben sizin bildiğiniz zeyneplerden değilim
    zuhahaha çok güldüm ya
  • 26-11-2009, 18:12:51
    #21
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki şimdi sana bir soru.


    Bu dediğini anan, bacın veya eşin için deseler ne düşünürdün?

    Bi söyler misin bana Allah aşkına?
    Ben yazacaktım da, şimdi konuyu dağıtan üye olmak istemedim
  • 26-11-2009, 18:27:59
    #22
    Üyeliği durduruldu
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki şimdi sana bir soru.


    Bu dediğini anan, bacın veya eşin için deseler ne düşünürdün?

    Bi söyler misin bana Allah aşkına?
    sizin içiniz fesatsa ben ne yapayım. Siz her söyleneni pipinizle mi algılıyorsunuz. Birşeyler yaşamak bumu yani? Belki orada yanlış bir hareket olacak gülecegiz eğleneceğiz. Sonrasında arkadaş olacağız. Başıma gelmeyen iş değil. Benim çok arkadaşım oldu otobüslerde.
  • 26-11-2009, 18:41:13
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Yanlış bir hareket olup gülüp eğlenmek için bayanları beklemene lüzum yok. Erkeklerle de olabilir şakalaşıp gülebilirsin değil mi? Niçin 4 kız geldi birşeyler olacak bekledim diye birşey yazdın? Bayanlarla olacak yanlış hareketler anca hepimizin düşündüğü hareketler olur. Kafası ve pipisi çalışanlar belli oldu bu mesajınla.


    bLackdiamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin içiniz fesatsa ben ne yapayım. Siz her söyleneni pipinizle mi algılıyorsunuz. Birşeyler yaşamak bumu yani? Belki orada yanlış bir hareket olacak gülecegiz eğleneceğiz. Sonrasında arkadaş olacağız. Başıma gelmeyen iş değil. Benim çok arkadaşım oldu otobüslerde.
  • 26-11-2009, 18:46:36
    #24
    Üyeliği durduruldu
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış bir hareket olup gülüp eğlenmek için bayanları beklemene lüzum yok. Erkeklerle de olabilir şakalaşıp gülebilirsin değil mi? Bayanlarla olacak yanlış hareketler anca hepimizin düşündüğü hareketler olur. Kafası ve pipisi çalışanlar belli oldu bu mesajınla.
    yanlış hareket olarak neyi kastettiğine bağlı. Herkez anlamak istediği gibi anlar emin ol bayanlarla yaşanan yanlış hareket diyerek bizim biryerlerimizin onların namüsait yerlerine temas etmesi değil. Evet kendini belli ettin
  • 26-11-2009, 18:51:20
    #25
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende birkeresinde markette iken arkamdan birisi arkadan alt kisima dogru sappp diye vurdu hey sexyy dedi :S ln dedim ne oluyoz geri dondum hafif argoyla ne yapion dedim ooo pardon filan sizi biri sandim dedi sarhosumsu bi zenci idi. dedim yuru git katil olmim
  • 26-11-2009, 18:55:07
    #26
    yapmazmisin lütfen D:
  • 26-11-2009, 18:55:12
    #27
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende birkeresinde markette iken arkamdan birisi arkadan alt kisima dogru sappp diye vurdu hey sexyy dedi :S ln dedim ne oluyoz geri dondum hafif argoyla ne yapion dedim ooo pardon filan sizi biri sandim dedi sarhosumsu bi zenci idi. dedim yuru git katil olmim
    koptum