Yanlış bir hareket olup gülüp eğlenmek için bayanları beklemene lüzum yok. Erkeklerle de olabilir şakalaşıp gülebilirsin değil mi? Niçin 4 kız geldi birşeyler olacak bekledim diye birşey yazdın? Bayanlarla olacak yanlış hareketler anca hepimizin düşündüğü hareketler olur. Kafası ve pipisi çalışanlar belli oldu bu mesajınla.


bLackdiamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin içiniz fesatsa ben ne yapayım. Siz her söyleneni pipinizle mi algılıyorsunuz. Birşeyler yaşamak bumu yani? Belki orada yanlış bir hareket olacak gülecegiz eğleneceğiz. Sonrasında arkadaş olacağız. Başıma gelmeyen iş değil. Benim çok arkadaşım oldu otobüslerde.