• 15-11-2009, 08:36:52
    #1
    ne bu?
    -forum anne..
    +noluyor burda?
    -yazı yazıyosun işte işte...
    +öss'yi kazandırıyor mu bari?
    -yok..
    +çat.. (pc fişi bi hışımla çekilir) yürü test çöz!


    - kimle konuşuyorsun?
    + kimseyleee, foruma yazı yazıyorum.
    - hııı. e sadece sen mi yazıyorsun, onlar sana yazmıyor mu
    + yok. interaktif ortam. becerebilen yazıyor, ayrıca bana yazan yok
    - yazmanı istemiyorlardır ondandır, kapat da gel hadi, kek yaptım


    -kalk şu bilgisayarın başından diyorum, yemeğe otur.
    +anne dur ya, iki post daha kasiyim geliom.
    -oğlum yemekler soğudu, kime diyorum ben! hem ne yazıyon, aaaa fln mı çıkarıcan bilgisayardan?
    +yok annecim ya, forum bu, mükemmel ortam, çok nezih bi yer…
    -ne forumu bu? beynini fln yıkıyolar insanların internette, görüyorum televizyonda ben…
    +of anne...!


    + ne bu şimdi?
    - forum anne...
    + nasıl yani öss formu gibi bişeymi
    - yok anne burda beğendiğin konulara yorumlarını yazıyorsun herkeste okuyor?
    + ne yani şimdi seni herkes okuyor burada allah bilir görüyorlardır da (kızmaya başlar)
    - evet anne zirvelerimiz oluyor.
    + demek sen beni forum die kandırıp neler yapıyorsun haa bundan sonra forum morum yok internette yok bitti senin işin
  • 15-11-2009, 10:29:11
    #2
    + ne bu şimdi?
    - forum anne...
    + nasıl yani öss formu gibi bişeymi
    - yok anne burda beğendiğin konulara yorumlarını yazıyorsun herkeste okuyor?
    + ne yani şimdi seni herkes okuyor burada Allah bilir görüyorlardır da (kızmaya başlar)
    - evet anne zirvelerimiz oluyor.
    + demek sen beni forum die kandırıp neler yapıyorsun haa bundan sonra forum morum yok internette yok bitti senin işin
    Allahtan Öyle bir annemiz yok
    şaka birtarafa güzel bir paylaşım
  • 15-11-2009, 10:54:08
    #3
    güzel bir paylaşım
  • 15-11-2009, 11:59:39
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    )
  • 15-11-2009, 12:03:55
    #5
    hehe güzelmiş
  • 15-11-2009, 12:32:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    güzelmiş... bende yasıyorum aynılarını..

    annem forumdaki bir kişinin yaratıga benzeyen avatarını görüp;

    - o ne öyle, seytan gibi..??
    + avatar anne o..
    - booo! sen nerden tanıyon o yaratıkları??
    + anne yaratık değil sadece resim koymus adam..
    - sen kimlerle arkadaşlık ediyosun?? (kızar) babana söleyecem kaldırsın bilgisayarı!!

    bu son sözlerden sonra ben anneme yenik düşüp bayılmış oluyorum ztn..
  • 15-11-2009, 18:30:04
    #7
    allahtan bende öyle bir anne yok .Bana bir site açta şu dantelleri satayım diyor.
  • 15-11-2009, 18:33:33
    #8
    [KaDeSigN] adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzelmiş... bende yasıyorum aynılarını..

    annem forumdaki bir kişinin yaratıga benzeyen avatarını görüp;

    - o ne öyle, seytan gibi..??
    + avatar anne o..
    - booo! sen nerden tanıyon o yaratıkları??
    + anne yaratık değil sadece resim koymus adam..
    - sen kimlerle arkadaşlık ediyosun?? (kızar) babana söleyecem kaldırsın bilgisayarı!!

    bu son sözlerden sonra ben anneme yenik düşüp bayılmış oluyorum ztn..
    Benim avatar olmasın sakın o
  • 15-11-2009, 18:41:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    süpersin