ne bu?
-forum anne..
+noluyor burda?
-yazı yazıyosun işte işte...
+öss'yi kazandırıyor mu bari?
-yok..
+çat.. (pc fişi bi hışımla çekilir) yürü test çöz!
- kimle konuşuyorsun?
+ kimseyleee, foruma yazı yazıyorum.
- hııı. e sadece sen mi yazıyorsun, onlar sana yazmıyor mu
+ yok. interaktif ortam. becerebilen yazıyor, ayrıca bana yazan yok
- yazmanı istemiyorlardır ondandır, kapat da gel hadi, kek yaptım
-kalk şu bilgisayarın başından diyorum, yemeğe otur.
+anne dur ya, iki post daha kasiyim geliom.
-oğlum yemekler soğudu, kime diyorum ben! hem ne yazıyon, aaaa fln mı çıkarıcan bilgisayardan?
+yok annecim ya, forum bu, mükemmel ortam, çok nezih bi yer…
-ne forumu bu? beynini fln yıkıyolar insanların internette, görüyorum televizyonda ben…
+of anne...!
+ ne bu şimdi?
- forum anne...
+ nasıl yani öss formu gibi bişeymi
- yok anne burda beğendiğin konulara yorumlarını yazıyorsun herkeste okuyor?
+ ne yani şimdi seni herkes okuyor burada allah bilir görüyorlardır da (kızmaya başlar)
- evet anne zirvelerimiz oluyor.
+ demek sen beni forum die kandırıp neler yapıyorsun haa bundan sonra forum morum yok internette yok bitti senin işin
Anneye Forumu Anlatmak
9
●295
- 15-11-2009, 10:29:11+ ne bu şimdi?
- forum anne...
+ nasıl yani öss formu gibi bişeymi
- yok anne burda beğendiğin konulara yorumlarını yazıyorsun herkeste okuyor?
+ ne yani şimdi seni herkes okuyor burada Allah bilir görüyorlardır da (kızmaya başlar)
- evet anne zirvelerimiz oluyor.
+ demek sen beni forum die kandırıp neler yapıyorsun haa bundan sonra forum morum yok internette yok bitti senin işin
Allahtan Öyle bir annemiz yok
şaka birtarafa güzel bir paylaşım - 15-11-2009, 12:32:24Üyeliği durduruldugüzelmiş... bende yasıyorum aynılarını..

annem forumdaki bir kişinin yaratıga benzeyen avatarını görüp;
- o ne öyle, seytan gibi..??
+ avatar anne o..
- booo! sen nerden tanıyon o yaratıkları??
+ anne yaratık değil sadece resim koymus adam..
- sen kimlerle arkadaşlık ediyosun?? (kızar) babana söleyecem kaldırsın bilgisayarı!!
bu son sözlerden sonra ben anneme yenik düşüp bayılmış oluyorum ztn..
- 15-11-2009, 18:33:33

)

