güzelmiş... bende yasıyorum aynılarını..
annem forumdaki bir kişinin yaratıga benzeyen avatarını görüp;
- o ne öyle, seytan gibi..??
+ avatar anne o..
- booo! sen nerden tanıyon o yaratıkları??
+ anne yaratık değil sadece resim koymus adam..
- sen kimlerle arkadaşlık ediyosun?? (kızar) babana söleyecem kaldırsın bilgisayarı!!
bu son sözlerden sonra ben anneme yenik düşüp bayılmış oluyorum ztn..
Benim avatar olmasın sakın o
