• 27-04-2007, 14:26:53
    #10
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepiniz kafayı yemişsiniz
    neden ki?Denemeni öneririm içini aç bi HDDnin hoş bir yapı var.Diski çeviriyorsun okuyucu üstüne geliyor felan..
  • 27-04-2007, 14:27:30
    #11
    Misafir
    bozuk diskim yok inş bozulmazda
  • 27-04-2007, 14:39:36
    #12
    Misafir
    asacak daha güzel bir yer bulamadın mı
  • 27-04-2007, 16:11:16
    #13
    hurdacı olduğumuz için anatomi yaptım daha önce monitör içinde imza dolu idi bir keresinde
  • 27-04-2007, 16:36:05
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ne insanlar varya cd - rom u açan oldumu
  • 27-04-2007, 16:38:39
    #15
    ve işin açıkcası o harddısk o kadar hassas çalışıyorkı şaşırmamak elde değil
    bi yerde okumuştum
    dunyanın yuzeyini harddsık olarak farzedın
    yazıcı o kafayı bı boeıng 737
    bılgıyı yazdıgı yer sadece bır cım buyuklüğünde
    yanı o kadar hassas
  • 27-04-2007, 16:44:30
    #16
    Platin üye
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepiniz kafayı yemişsiniz
    sıcaklar türk insanına yaramıyor
  • 27-04-2007, 16:46:02
    #17
    Varista adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat et çarpılma.İçinde yüksek boltaj elektrik oluyorSonra başlarsın horon tepmeye
    oda o kada malak dı fişi çekmeden yapcak dimi bu işi
  • 27-04-2007, 16:51:29
    #18
    Üyeliği durduruldu
    bende böle salakça şeyleri bi tek ben yapıyorum sanıyordum disket sürücülerini hiç attırmadım hep açıp açıp oynuorum.disket koyup alttan kendim çevirip disket okutmuş gibi yapıyorum ama sıvısı yüzünden midem bulanınca parçalamıştım