bende böle salakça şeyleri bi tek ben yapıyorum sanıyordum disket sürücülerini hiç attırmadım hep açıp açıp oynuorum.disket koyup alttan kendim çevirip disket okutmuş gibi yapıyorum ama sıvısı yüzünden midem bulanınca parçalamıştım