bunun hammaddesi ne yaw - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bunun hammaddesi ne yaw
28
●
747
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
bunun hammaddesi ne yaw
1
2
3
4
28-04-2007, 20:45:48
#28
Erol
Üyeliği durduruldu
bende telefonu açmıştım merak ettim.açtıktan sonra toparLıyamadım bi türlü.allahtan dandik bi telefondu
28-04-2007, 21:57:16
#29
ercan
Bende böyle 3-5 elektronik aleti açtım. Ancak sonradan toplayamayınca artık hiç bulaşmıyorum teknik konulara
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler