• 29-10-2009, 17:19:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bugünkü falımda "size bir yol görünüyor" yazıyordu Doğru çıktı,*** yoluna geldik...

    Kokunu çekmek istemiyorsan sifonu çek

    Acele iÅŸe ÅžEYTAN KARIÅžIR bende iÅŸeyeceÄŸim

    Osuruk kıçı konuşturmaya çalışmanın başarısız bir denemesidir...

    İnsan istediği kadar dönebilir fakat kıçı hep arkasında kalır

    Tuhaf sesleri örtebilmek için , ıslıkçalmanızı veya şarkı söylemenizi öneririz.

    Lütfen sessiz iseyin, zavalli İstanbullu'lar Sular geldi sancak.

    Bunca içine ettiğimiz dünya'nın neden sifonu yok

    Sevgili Tosun,tuvalet yazılarına hayranım acaba bir imza Günü düzenleyebilir misin?

    İki yanağı olan herşey surat değildir

    Azimle sıçan taşı deler

    Pisuvara izmarit atmayınız => Biz sizin kültablanıza işiyormuyuz ??

    Poponuzu tuvalet Kağıdı yerine gazete ile silin Böylece hem Kağıttan tasaruf edersiniz hemde kültürlü bir kıçınız olur...

    Hayali ihracaat yapmayın sesli ihracaat yapın daha az kokuyor....

    Tuttuğun Altın olsun

    Eller yukarı fermuar aşağa ...

    Kenefe ne gerek var dünya'yı kenef'e çevirmedik mi?

    Bazı gerizekalıların dikkatine ; "oturmadan önce kapağı kaldırın"

    Acı Kebap seven çıkışına katlanır

    Elektrik tasarufu yap karanlıkta hedefi tutturmayı öğren..
  • 29-10-2009, 18:20:54
    #2


    bizim okulda yazıyordu "Ayakta s+çana 72 ekran televizyon hediye ediyoruz"
  • 29-10-2009, 18:24:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    bizim okulda yazıyordu "Ayakta s+çana 72 ekran televizyon hediye ediyoruz"
    Benim ilkokulumda da "o.surmadan s+çana 72 ekran televizyon hediye ediyoruz" yazıyordu, en azından ben böyle hatırlıyorum
  • 29-10-2009, 18:30:27
    #4
    bizim ordada toyoto corolla veriyorlardı.
  • 29-10-2009, 18:40:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yokmu artıran
  • 29-10-2009, 18:47:31
    #6
    ben r10'u veriyorum
  • 29-10-2009, 18:50:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben r10'u veriyorum
    denıyorum hemen
  • 29-10-2009, 18:52:15
    #8
    bizim keneflerde "madem giricez kabire s..işelim habire" yazıyordu
  • 29-10-2009, 19:01:56
    #9
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim keneflerde "madem giricez kabire s..işelim habire" yazıyordu
    muhaha en güzeli bu ama haa diğerleri klasikleşti artık :P