Konu
Tuvalet Yazilari (tebessüm)
29-10-2009, 19:01:56
#9
By_KiLLeD
FlexMan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bizim keneflerde "madem giricez kabire s..işelim habire" yazıyordu
muhaha en güzeli bu ama haa
diğerleri klasikleşti artık :P