• Bugün, 03:58:11
    #1
    Bu ay bu konu niye açılmadı işlerim ters gidiyor 🤣
  • Bugün, 03:58:19
    #2
    Aron
  • Bugün, 03:59:40
    #3
    Amon-Ra
  • Bugün, 04:02:13
    #4
    Yazıldığı gibi okunur Ama hava atacağınız bir ortamınız ya da forumu cool göstermeniz gereken bir ortam varsa "aron" deyiniz Tecrübeyle sabittir
  • Bugün, 04:03:02
    #5
    r10
  • Bugün, 04:07:52
    #6
    aron veya reon
  • Bugün, 04:11:08
    #7
    Reyon
  • Bugün, 04:11:21
    #8
    Reon
  • Bugün, 04:24:50
    #9
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    ar on ve ya Re on