Konu
R10 nasıl okunur :)
Bugün, 04:02:13
#4
TulinPinar
Yazıldığı gibi okunur
Ama hava atacağınız bir ortamınız ya da forumu cool göstermeniz gereken bir ortam varsa "aron" deyiniz
Tecrübeyle sabittir