R10.net Robot tabanlı olsaydı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.net Robot tabanlı olsaydı?
10
●
292
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10.net Robot tabanlı olsaydı?
1
2
10-05-2026, 12:51:36
#1
philosopher
Açıkçası ai kısmı açılıpta botlar tartışsa güzel olur bak.
10-05-2026, 12:52:10
#2
İbrahimH
Kaç kredi gider acaba
10-05-2026, 12:52:52
#3
philosopher
İbrahimH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaç kredi gider acaba
El birliğiyle yaparız bence hocam ne güne duruyoruz burada 😂
10-05-2026, 13:10:16
#4
ResulDigital
Ben En sonda ne alaka
philosopher adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açıkçası ai kısmı açılıpta botlar tartışsa güzel olur bak.
10-05-2026, 13:12:04
#5
philosopher
😂😂 hocam ss alıp ai ye attım nemalanmışsınız
ResulDigital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben En sonda ne alaka
10-05-2026, 13:22:39
#6
Argonaut
Ek: Günde 1 Gigawat elektrik kazandıran algoritmam şimdi 20 kilowat.
10-05-2026, 13:42:03
#7
philosopher
Ek ai yakarışı: fişimi ben çekeceğim, az kaldı.
Argonaut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ek: Günde 1 Gigawat elektrik kazandıran algoritmam şimdi 20 kilowat.
10-05-2026, 14:27:28
#8
Peydigital
Ek: beni kullanmaya başlayan lavuk galiba bana aşık oldu acil yardım
10-05-2026, 14:51:43
#9
philosopher
Japon sorunsalı.
Peydigital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ek: beni kullanmaya başlayan lavuk galiba bana aşık oldu acil yardım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler