Konu
R10.net Robot tabanlı olsaydı?
10-05-2026, 13:10:16
#4
ResulDigital
Ben En sonda ne alaka
philosopher adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açıkçası ai kısmı açılıpta botlar tartışsa güzel olur bak.