• 10-05-2026, 15:05:41
    #10
    En iyisi sanırım
    R10'un neden mobil uygulaması yok konuları da açması lazım haftada 1
  • 10-05-2026, 16:44:45
    #11
    Keşke şu olay olsa hocam o kadar gerekli ki…
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'un neden mobil uygulaması yok konuları da açması lazım haftada 1