Konu
R10.net Robot tabanlı olsaydı?
10-05-2026, 16:44:45
#11
philosopher
Keşke şu olay olsa hocam o kadar gerekli ki
Gelistirici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'un neden mobil uygulaması yok konuları da açması lazım haftada 1