Ederson: kovimisen ağam
Tedesco: kovmirem ulan kovmirem
resmen buna dönmüş durumda 🤣
Ederson Tedesco Arasında
7
●434
- 26-04-2026, 23:18:33Kesinlikle sana katılıyorum obisa adam şeref yoksunu bir çocuk küfür edecegim r10 kuralları geregi malesef edemiyorum .
Galatasaray çok iyi oynadı ve aldı biz fenerbahçe olarak kötüydük bu net ortadaydı
Hakemin sanenin penaltısını vermemeside tuhafıma gitti ayrıca osimeninde sarı kart görmesi gerekiyordu vermedi onun haricinde hakeminde çok bir hatası yoktu
İyi olan kazandı yapabilcek birşey yok
Eger sadettin saran biraz şerefli bir adamsa ki ben öyle oldugunu biliyor ve inanıyorum bu şeref yoksunu edersonu samandıraya sokmamalı . - 26-04-2026, 23:32:48yangına su döken itfaiyenin . Hortumu bozulmuş hocamLORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

