• 26-04-2026, 23:16:47
    #1
    Ederson: kovimisen ağam
    Tedesco: kovmirem ulan kovmirem

    resmen buna dönmüş durumda 🤣
  • 26-04-2026, 23:18:21
    #2
    🚀 Dijital Medya Elçisi
  • 26-04-2026, 23:18:33
    #3
    Kesinlikle sana katılıyorum obisa adam şeref yoksunu bir çocuk küfür edecegim r10 kuralları geregi malesef edemiyorum .

    Galatasaray çok iyi oynadı ve aldı biz fenerbahçe olarak kötüydük bu net ortadaydı

    Hakemin sanenin penaltısını vermemeside tuhafıma gitti ayrıca osimeninde sarı kart görmesi gerekiyordu vermedi onun haricinde hakeminde çok bir hatası yoktu

    İyi olan kazandı yapabilcek birşey yok
    Eger sadettin saran biraz şerefli bir adamsa ki ben öyle oldugunu biliyor ve inanıyorum bu şeref yoksunu edersonu samandıraya sokmamalı .
  • 26-04-2026, 23:18:35
    #4
    🤣 🤣 🤣🤣
    nasıl senin gibi bir komedi uzmanı olabilirim hocam 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
    🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
  • 26-04-2026, 23:21:31
    #5
    Kova değil miydi onun adı yav adını mı değiştirdi
  • 26-04-2026, 23:21:54
    #6
    yangına körükle gidiyorsun hocam.
  • 26-04-2026, 23:24:33
    #7
  • 26-04-2026, 23:32:48
    #8
    LORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yangına körükle gidiyorsun hocam.
    yangına su döken itfaiyenin …………. Hortumu bozulmuş hocam