Kesinlikle sana katılıyorum obisa adam şeref yoksunu bir çocuk küfür edecegim r10 kuralları geregi malesef edemiyorum .

Galatasaray çok iyi oynadı ve aldı biz fenerbahçe olarak kötüydük bu net ortadaydı

Hakemin sanenin penaltısını vermemeside tuhafıma gitti ayrıca osimeninde sarı kart görmesi gerekiyordu vermedi onun haricinde hakeminde çok bir hatası yoktu

İyi olan kazandı yapabilcek birşey yok
Eger sadettin saran biraz şerefli bir adamsa ki ben öyle oldugunu biliyor ve inanıyorum bu şeref yoksunu edersonu samandıraya sokmamalı .