• 14-02-2026, 00:29:19
    #1
    aaaaa


















    Sana bu konuda sadece 5 a yazıyor dememe ragmen neden assagı indin ?





    Çünkü bir seylerin degisebilicegini düsündün.
  • 14-02-2026, 00:29:48
    #2
    Hadi gece bitmeden bir kapanıs yapıyım dedim .d
  • 14-02-2026, 00:30:15
    #3
  • 14-02-2026, 00:30:28
    #4
    hayatımdan çaldığın 30 saniyemi geri istiyorum
  • 14-02-2026, 00:30:59
    #5
  • 14-02-2026, 00:31:01
    #6
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    But why ?
  • 14-02-2026, 00:31:23
    #7
    Hmm. Peki.
  • 14-02-2026, 00:31:35
    #8
    erdem02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayatımdan çaldığın 30 saniyemi geri istiyorum
    hayata dair önemli bir mesaj verdim kmdslksdmkldfslfd
  • 14-02-2026, 00:31:52
    #9