• 14-02-2026, 00:35:16
    #10
    Girişimci
    yine açılmaya başladıysa bu konular yatma saati gelmiş
  • 14-02-2026, 00:35:23
    #11
    Hmmm
  • 14-02-2026, 00:36:13
    #12
    Sinquary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine açılmaya başladıysa bu konular yatma saati gelmiş
    iyi uykular hocam .d
  • 14-02-2026, 00:38:58
    #13
    Orda 5 a yok, ben 5 tane kedi emojisi görüyorum ne a sından bahsediyorsun
  • 14-02-2026, 00:44:31
    #14
    yat uyu bence, insanların vaktini çalma.
  • 14-02-2026, 19:08:48
    #15