• 21-12-2025, 01:06:39
    #1
    Son zamanlarda ( 2-3 yıl ) zengin fakir orta halli kim varsa çok sahte mutluluklar yaşıyor ve rol yapıyor gibi hissediyorum.. bize ne oldu sahi iyi misiniz ?
  • 21-12-2025, 01:13:40
    #2
    Hayat bir şekilde akıp geçiyor ne olursa olsun ucunda ölüm dahi olsa dünya dönüyor yaşam devam ediyor ekonomik ve sosyali durumları ortada herkes geçim derdinde insanlar mutlu görünmeyip derde kedere bürünse hayat yaşanmaz ve çekilmez iyi forumlar saygılar.
  • 21-12-2025, 01:16:58
    #3
    Modu yükseltmek önemli hal ve keyifler sürekli değişkenlik gösterebiliyor.
  • 21-12-2025, 01:17:03
    #4
    logonukesfet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayat bir şekilde akıp geçiyor ne olursa olsun ucunda ölüm dahi olsa dünya dönüyor yaşam devam ediyor ekonomik ve sosyali durumları ortada herkes geçim derdinde insanlar mutlu görünmeyip derde kedere bürünse hayat yaşanmaz ve çekilmez iyi forumlar saygılar.
    Bir gün ölmek için yaşıyoruz.. İyi geceler.
  • 21-12-2025, 01:23:11
    #5
    Maxigeyik kategorisinde olması baya bir ironi olmuş
    Biz: Kimse kimsenin nasıl olduğunu merak etmiyor
  • 21-12-2025, 01:25:35
    #6
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modu yükseltmek önemli hal ve keyifler sürekli değişkenlik gösterebiliyor.
    Son zamanlarda tutarsızlık arttı gibi

    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxigeyik kategorisinde olması baya bir ironi olmuş
    Biz: Kimse kimsenin nasıl olduğunu merak etmiyor
    Tabii, etmeyebilirsiniz ben ediyorum
  • 21-12-2025, 01:26:11
    #7
    Yahu görende ülkede adalet yok, ekonomi bitik, eğitim çökmüş, sağlık kilitlenmiş, gençlik umutsuz, barınma hayal, liyakat yok, güven yok, gelecek yok sanacak.
    İyiyiz iyi
  • 21-12-2025, 01:32:05
    #8
    ayyldz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değilim.
    Şu an zor geliyor olabilir ama en karanlık geceler bile sabaha teslim olur.
  • 21-12-2025, 02:34:46
    #9
    Hiç iyi değilim hiç hiç bu son 3 ayda ne maddi ne manevi. İyi olmaya çalıştıkça tükeniyorum