Sahiden iyi misiniz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sahiden iyi misiniz?
11
●
238
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sahiden iyi misiniz?
1
2
21-12-2025, 03:04:46
#10
SufyanBas
SonBirDefa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiç iyi değilim hiç hiç bu son 3 ayda ne maddi ne manevi. İyi olmaya çalıştıkça tükeniyorum
😔 Bazen tek bir tuş ile sıfırlamak isteriz kafamızın içindekileri susturmak isteriz öyle bir gece..
21-12-2025, 14:01:47
#11
Vulcanist
İnsan doğası gereği bencildir ve kritik bir durumda çoğu zaman kendisini düşünür. Ben diğer insanların hayatını merak etmiyorum ama kimsenin de kötüğünü istemem.
21-12-2025, 14:23:15
#12
MahmutCan
Son 2 senedir dişimi sıkıyorum, sıka sıka diş bırakmadım. Bakalım, temmuz sonrası için umudum yüksek.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler