• 21-12-2025, 03:04:46
    #10
    SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç iyi değilim hiç hiç bu son 3 ayda ne maddi ne manevi. İyi olmaya çalıştıkça tükeniyorum
    😔 Bazen tek bir tuş ile sıfırlamak isteriz kafamızın içindekileri susturmak isteriz öyle bir gece..
  • 21-12-2025, 14:01:47
    #11
    İnsan doğası gereği bencildir ve kritik bir durumda çoğu zaman kendisini düşünür. Ben diğer insanların hayatını merak etmiyorum ama kimsenin de kötüğünü istemem.
  • 21-12-2025, 14:23:15
    #12
    Son 2 senedir dişimi sıkıyorum, sıka sıka diş bırakmadım. Bakalım, temmuz sonrası için umudum yüksek.