Geyik bölümünde bile olsa bu muhabbeti hiç sevmem. En çok mesaj yazan... Vay anasını
r10 un bu muhabbetin geçeceği son forum olması lazım, saygılarımla.
Geyik bölümünde bile olsa bu muhabbeti hiç sevmem. En çok mesaj yazan... Vay anasını
r10 un bu muhabbetin geçeceği son forum olması lazım, saygılarımla.