• 23-09-2009, 15:53:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar en son gördüğüm en çok mesaj sayısı 14 bin küsürdü ağzım uçukladı o rakamı görünce acaba daha fazlalar var mı görelim bakalım
  • 23-09-2009, 16:10:12
    #2
    erol denen arkadaşın vardı 12 bin küsürdü heralde
  • 23-09-2009, 16:10:19
    #3
    1. ****** : 13947
    2. Elazığlı : 13291
    3. Erol : 12844
    4. SABQCES : 9498
    5. MrManson : 8239

    R10.net üye listesi
  • 23-09-2009, 17:04:43
    #4
    şimdi bi flood kasmak vardı ya neyse
  • 23-09-2009, 17:07:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Geyik bölümünde bile olsa bu muhabbeti hiç sevmem. En çok mesaj yazan... Vay anasını
    r10 un bu muhabbetin geçeceği son forum olması lazım, saygılarımla.
  • 23-09-2009, 17:28:06
    #6
    CasTex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geyik bölümünde bile olsa bu muhabbeti hiç sevmem. En çok mesaj yazan... Vay anasını
    r10 un bu muhabbetin geçeceği son forum olması lazım, saygılarımla.
    Katılıyorum arkadaşa