Konu
En Çok Kimin Mesajı Var ??
23-09-2009, 17:28:06
#6
Friqx
CasTex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geyik bölümünde bile olsa bu muhabbeti hiç sevmem. En çok mesaj yazan... Vay anasını
r10 un bu muhabbetin geçeceği son forum olması lazım, saygılarımla.
Katılıyorum arkadaşa