• 11-04-2007, 19:29:49
    #46
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yaptıklarını cahilliğine ve küçüklüğüne yoruyorum. demin msnde gözünü sabunluyum köpeğin oluyum diyen sen değil misin?
    Log dedinde aklıma geldi bu arada. Al sana log
    Maniakcoder: abi bana bi iş geldi, medyum ismailin web sitesini tasarlayacam Maniakcoder: ama yapamıyorum abi. bilmiyorum bu işi.
    BlackCode: Lan düldül madem site yapmayı bilmiyon niye iş alıyon
    Maniakcoder: abi büyüksün, paraya ihtiyacım var.
    Maniakcoder: bisikletimin tekeri patladı, tamir ettirmek için pisikletçiye gittim
    Maniakcoder: orada bi pisiklet düdüğü gördüm onu alacam.
    BlackCode: Senden iyi düdük yokta, hadi neyse yapiyim bari. Sen paradan haber ver...
    Konumu dagıtma kardesım surda satıs yapmaya calısıyoruz
    gıt baska konu ac bak HITCH e soylerım
  • 11-04-2007, 19:36:30
    #47
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demek o iğrenç arama motorunu sen kodlamıştın, bırak senden script mıkript alınmaz. o searchi düzelt, öyle gel. bide google benim diye artizlik yapıyo. bu adam ***********.
    Ne kadar ekmek o kadar kofte
    MSN search Scrıptı ıcın BILL bana sadece ıkı tane pr5 sıtesınden lınk verdı
    daha ıyı para verdıde ben mı ıyı kodlamadım
  • 11-04-2007, 19:39:30
    #48
    de get len

    bi kere benim msn i bilenler nickinde maniakcoder yazmadığını bilirler

    asıl loglar

    BlackCode : abi ekstradan iş varmı ya kaç gündür açım...
    xxxx@yyyy.com(E-posta Adresi Doğrulanamadı) : çoluk çocuğa iş mi teslim edilir lan ben kendim hallederim ekstra iş yok
    BlackCode : abi acayip paraya ihtiyacım var bari google taktikleri ver dedim verdiğin taktiklerle hesabımı banladılar..
    xxxx@yyyy.com(E-posta Adresi Doğrulanamadı) : sana taktikleri verirken kendi reklamına tıklamayacağını 100 kere söyledim kabahat senin...
    BlackCode : abi bi iş yokmu ya gerçekten sitelerinin tozunu aliim bilgisayarının monitörünü sileyim bi iş ver abi yaaa..
    xxxx@yyyy.com(E-posta Adresi Doğrulanamadı) : ne etcen sen parayı..
    BlackCode : abi valla 3 gündür dondurma yiyemiyorum canım acayip çekti peder parada vermiyo ortada kaldım ya abi şu işlerine bi baksan bana uygun olanı versen bi
    xxxx@yyyy.com(E-posta Adresi Doğrulanamadı) : iyi iyi gel şu haber scriptinin isimlerini değiştir falan oyalan sana bi dondurma alayım....


    (şimdi gidiyorum inşallah arkamdan atmazsın black )
  • 11-04-2007, 19:46:06
    #49
    maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    de get len
    bi kere benim msn i bilenler nickinde maniakcoder yazmadığını bilirler
    asıl loglar
    BlackCode : abi ekstradan iş varmı ya kaç gündür açım...
    xxxx@yyyy.com(E-posta Adresi Doğrulanamadı) : çoluk çocuğa iş mi teslim edilir lan ben kendim hallederim ekstra iş yok
    BlackCode : abi acayip paraya ihtiyacım var bari google taktikleri ver dedim verdiğin taktiklerle hesabımı banladılar..
    xxxx@yyyy.com(E-posta Adresi Doğrulanamadı) : sana taktikleri verirken kendi reklamına tıklamayacağını 100 kere söyledim kabahat senin...
    BlackCode : abi bi iş yokmu ya gerçekten sitelerinin tozunu aliim bilgisayarının monitörünü sileyim bi iş ver abi yaaa..
    xxxx@yyyy.com(E-posta Adresi Doğrulanamadı) : ne etcen sen parayı..
    BlackCode : abi valla 3 gündür dondurma yiyemiyorum canım acayip çekti peder parada vermiyo ortada kaldım ya abi şu işlerine bi baksan bana uygun olanı versen bi
    xxxx@yyyy.com(E-posta Adresi Doğrulanamadı) : iyi iyi gel şu haber scriptinin isimlerini değiştir falan oyalan sana bi dondurma alayım....
    (şimdi gidiyorum inşallah arkamdan atmazsın black )
    Sımdı gıt hemen yazar bıseyler gor bak
  • 11-04-2007, 19:58:52
    #50
    Üyeliği durduruldu
    89.com a 31 lira helalinden veriyorum
  • 11-04-2007, 20:23:05
    #51
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben artık bişey demiyorum, çolukla çocukla ağız dalaşı yapmak istemiyorum. Lanet olsun tamam her site senin. Eleman zaten loglardaki nickleri ters çevirip yayınlamış, yuh yani...
    Herneyse alwaysfc baba, gel vbulletini bana sat. karşılığında 1 kilo tulum peyniri veriyim.
    Erzurum Tulumu ıse olabılır
    Mesut 89 benım degıl o taraflarda bezım yok ama 90.com u verebılırım
  • 11-04-2007, 20:26:39
    #52
    ferdi abi bence google.com ancak regfee
    çünkü anlamı yok bişeyı yok
  • 11-04-2007, 20:36:21
    #53
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ferdi abi bence google.com ancak regfee
    çünkü anlamı yok bişeyı yok
    sattım onu
  • 11-04-2007, 20:55:53
    #54
    AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sattım onu
    kaça gitti merak ettim. dizin sitesi açıcaktım onla ben