Sitelerimi Satıyorum 1 YTL - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitelerimi Satıyorum 1 YTL
69
●
1.738
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sitelerimi Satıyorum 1 YTL
1
2
3
4
5
6
7
8
11-04-2007, 16:57:18
#28
Fatih33
Üyeliği durduruldu
yuh ekmeğin fiyatını bilmiyor
Açlık çekmemişsin sen belli enver
11-04-2007, 17:17:53
#29
Misafir
Aha Konu Geyiğe Sarmış Mod Arkadaşlar ilgilenin şunlarla
Adamın Satışını Baltalıyorlar
11-04-2007, 17:55:52
#30
GeniusTurkish
ben topunu 10,000 YTL veriyoprum
Emeğe Saygı
11-04-2007, 18:02:34
#31
rnmks
youtube bizim yazılımımız avukatlarıma başvurcam dava açıcam size ..
zaten yeni moda oldu dava, modaya ayak uydurcam
11-04-2007, 18:04:57
#32
GeniusTurkish
rainmaks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
youtube bizim yazılımımız avukatlarıma başvurcam dava açıcam size ..
zaten yeni moda oldu dava, modaya ayak uydurcam
Bende sana açacam
Ama nasıl açaçam niye açıcam neden açıcam bilmiyorum
11-04-2007, 18:15:31
#33
spiderbot
Misafir
script takası yapıyormusun? bendede
hakia Search Engine Beta
var kendim yazdım yada istersen
Alexa Web Search
belki işine yarar
11-04-2007, 18:19:28
#34
maniakcoder
youtube.com tarafımdan alınmıştır
google için girişimlerimiz devam etmekte...
11-04-2007, 18:21:17
#35
Erol
Üyeliği durduruldu
msn.com tarafımdan aLındI
11-04-2007, 18:34:57
#36
maniakcoder
BlackCode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vbulletini technoratiyle takas edelim mi?
sen kimin sitesini kimle takas ediyosun kardeşim
bu arkadaş dolandırıcıdır bana ait olan siteyi kendi sitesi gibi gösteriyoır internetin yüz karaları kısmına yazıyorum bekle sen blackcode...
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler