Cloudflare Kullanıcıları Şirketi Basıyor :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Cloudflare Kullanıcıları Şirketi Basıyor :)
11
●
900
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Cloudflare Kullanıcıları Şirketi Basıyor :)
1
2
18-11-2025, 18:38:23
#10
Ufuk Gedik
TheLaZRaiL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cloudflare bizi bitirdin be
RMA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu kesintiden zarar gören arkadaşlar toplanıp dava açsa iyi olur aslında. Forumda uzman hukukçu arkadaşlar var.
Bence de dava açın.
Bu ne böyle, 2 saat kesinti mi olur.
18-11-2025, 18:39:19
#11
birsevda
18-11-2025, 19:24:35
#12
RMA
Hiçlik Âleminin Yolcusu
Ufuk Gedik; adlı üyeden alıntı:
Bence de dava açın.
Bu ne böyle, 2 saat kesinti mi olur.
Bu tarz olaylarda zarar herkese aynı oranda yansımaz ki hocam.
Bilemiyoruz kim ne kadar zarar etti
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler