Ufuk Gedik; adlı üyeden alıntı:
Bence de dava açın.
Bu ne böyle, 2 saat kesinti mi olur.
Bu tarz olaylarda zarar herkese aynı oranda yansımaz ki hocam.

Bilemiyoruz kim ne kadar zarar etti