Foruma ses atma özelliği gelmiş - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Foruma ses atma özelliği gelmiş
19
●
1.026
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Foruma ses atma özelliği gelmiş
1
2
3
17-11-2025, 22:30:16
#1
enesolcay
Üyeliği durduruldu
▶︎ ၊၊||၊|။|||| |
Özellik sizce nasıl?
17-11-2025, 22:30:48
#2
Omurcn53
R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
çok güzel olmuş bu özelliği getireni banlamak lazım
Bu arada özellik size sahte mi gelmiş acaba? Bence çok güzel konumlandırılmış?
17-11-2025, 22:31:04
#3
SEOKOZ
Açılmadı
17-11-2025, 22:31:25
#4
real2018
17-11-2025, 22:31:49
#5
suleymand
17-11-2025, 22:33:05
#6
isa_Aktar
17-11-2025, 22:33:08
#7
ardakarakas
17-11-2025, 22:33:09
#8
deffydark
seste küfür var arkadaşın banlanmasını istiyorum @cimer
17-11-2025, 22:33:37
#9
SerhatKarademirr
Aaa çok güzel hocam sesiniz de baya iyiymiş faasdfas
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler