Foruma ses atma özelliği gelmiş - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Foruma ses atma özelliği gelmiş
19
●
1.026
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Foruma ses atma özelliği gelmiş
1
2
3
17-11-2025, 22:35:06
#10
Linux
iyisite.NET
Yok artık, yazdığımı şarkı bile yapabiliyorum.
Suno ai api kullanılıyor sanırım.
17-11-2025, 22:35:29
#11
Vivobayim
Üyeliği durduruldu
Ne çabuk bu kadar yorum geldi bu konuya
17-11-2025, 22:35:35
#12
YAppPro
Kaydı nerden aldınız hocam Sesiniz boğuk geliyor
17-11-2025, 22:39:42
#13
ChenSeaGroup
Elevan Labs ile ne zaman entegre edilir
17-11-2025, 22:40:34
#14
Fella
yalanci
17-11-2025, 22:48:34
#15
birsevda
17-11-2025, 22:55:10
#16
GL4D14TOR
💰+50.000₺ PASİF GELİR
Hocam seslendirme yapmanızı tavsiye ederim. Cem Yılmazın sesine çok benzettim 😃
17-11-2025, 22:56:56
#17
Onur89TR
Yalancı Çoban Şarkısı (Yalancı Yalancı Sana Kimse inanmaz) Çocuk Şarkısı
17-11-2025, 23:09:06
#18
ÖFS
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler