MSN Ye Reklam Alınır !!! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MSN Ye Reklam Alınır !!!
53
●
1.198
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
MSN Ye Reklam Alınır !!!
1
2
3
4
5
6
11-09-2009, 14:46:17
#19
Cinan
Tüm alanları satıyorum bende Anlık 210+ Oluyor genelde sahurda 130 + oluyor sanırım
Avatar 125*125 Aylık 30 TL
Kişisel ileti : 75 TL ( A*DULT İSE 150 TL )
FLOOD YAPIYORUM
500 TL
İletişim : pm
11-09-2009, 15:31:17
#20
ghostdesigner
Üyeliği durduruldu
frmkanka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tüm alanları satıyorum bende Anlık 210+ Oluyor genelde sahurda 130 + oluyor sanırım
Avatar 125*125 Aylık 30 TL
Kişisel ileti : 75 TL ( A*DULT İSE 150 TL )
FLOOD YAPIYORUM
500 TL
İletişim : pm
lütfen benim konum üzerinden ticaret yapmayınız
11-09-2009, 18:38:04
#21
burock3699
detaylı pm alabilir miyim :P
11-09-2009, 19:51:33
#22
Mythcomeback
Mahallenin günlük 13759 tekil 36451 çoğul hiti var.Evin duvarına text/banner reklam alıyorum bende.İlgilenenler kendinden utansın
11-09-2009, 20:05:03
#23
SkyLord
Üyeliği durduruldu
Camimizin umumi wc'sine reklam alıyorum.
Sifon üstü A4 boyutlarında banner reklam aylık 20 TL
Alafranga kenarlığı text reklam aylık 15 TL
WC Kapısı arkası aylık 10 TL
ilgilenenlerin camimize uğraması rica olunur. PM günahtır atmayınız..
11-09-2009, 20:22:09
#24
mert2407
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yakında msn dbleri satılmayada başlanır. kişi listesi falan...
11-09-2009, 20:30:03
#25
tiwaly
Üyeliği durduruldu
E madem öyle bende arabanın arkasına reklam alıyım. Tampon text reklam aylık 20tl , Arka cam tam boy aylık 50 tl. Araba gün içerisinde izmirin heryerini dolaşmaktadır.
11-09-2009, 21:02:24
#26
BilenHost
Üyeliği durduruldu
çok fuzuli olmuş ..
11-09-2009, 22:52:49
#27
ghostdesigner
Üyeliği durduruldu
BilenHost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok fuzuli olmuş ..
sağolasın
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler