Konu
MSN Ye Reklam Alınır !!!
11-09-2009, 20:30:03
#25
tiwaly
Üyeliği durduruldu
E madem öyle bende arabanın arkasına reklam alıyım. Tampon text reklam aylık 20tl , Arka cam tam boy aylık 50 tl. Araba gün içerisinde izmirin heryerini dolaşmaktadır.