SkyLord adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
MSN Ye Reklam Alınır !!!
53
●1.198
- 12-09-2009, 02:34:08Üyeliği durduruldupm attım birine geri dönmedi

"( arkadaşlar durumu olmayana özel indirim de yapılır. )" - 12-09-2009, 02:44:36Araba ile günde yaklaşık 60-100km arası yol yapıyoruz
Branda şeklinde reklam aylık sadece 50 TL (2 aylık ve 3 aylık için pm isteyiniz)
Aynı zamanda plakanın altına link alıyorum pr3 alexa 50k
(branda yüzünden kaza yaparsak hastane masrafları sizden
)
Şaka bir yana girişimci ruh diye buna derim
- 12-09-2009, 02:45:28aman hocam *****, h@ck, VVarez almayın günahtırSkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2009, 03:56:36Üyeliği durdurulduT-shirt ümün üstüne reklam alıyorum.
Haftada 1 kez taksimde geziyorum ( ayda toplam 4 kez - buda size güzel bir dönüş olacaktır. )
günlük 10k tekil insan görme garantisi veriyorum.
Sayaçım ayakkabımın altında mevcut. - 12-09-2009, 12:50:45Bende en az 120+ oluyor. bende çok ucuz bütün msn heryerine aylık 5tl
- 12-09-2009, 15:25:35Üyeliği durduruldu- rep vermiş biri
eşşekler kovalasın onu kımse 
:

