• 02-09-2025, 16:18:17
    #10
    forumda biri vardı adı (saat)le başlıyor tanıyan tanır artık; herkesin 4-5 tller teklif ettiiği yerde ben hocamıza 0.8 kuruş teklifte bulunmuştum 4bin ad. için 2750 küsür yapıyordu. tutturdu max 0.4 verebilirim adet başına diye. işin kötü tarafı 0.25ten çalışan insanlar var. arkadaşlar yapmayın etmeyin, biz siz o bu şu 25 kuruşa çalıştıkça adamlar enayiye para koklatır gibi tekliflerle gelecek. herkesin kendine saygısı olsun
  • 02-09-2025, 16:22:28
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda biri vardı adı (saat)le başlıyor tanıyan tanır artık; herkesin 4-5 tller teklif ettiiği yerde ben hocamıza 0.8 kuruş teklifte bulunmuştum 4bin ad. için 2750 küsür yapıyordu. tutturdu max 0.4 verebilirim adet başına diye. işin kötü tarafı 0.25ten çalışan insanlar var. arkadaşlar yapmayın etmeyin, biz siz o bu şu 25 kuruşa çalıştıkça adamlar enayiye para koklatır gibi tekliflerle gelecek. herkesin kendine saygısı olsun
    Ne yazık ki ihtiyaç halinde her şey kabul edilebiliyor. İşi alan arkadaşa da bir şey diyemiyorum fakat iş veren varlığa söylenecek çok şey var.
  • 02-09-2025, 16:25:32
    #12
    Hocam o fiyat çok oldu, ben bir dua alsam yeterli
  • 02-09-2025, 16:29:08
    #13
    Hiç şaşmaz zaten. Ben yaparım da vaktim yok, çok basit iş.
  • 02-09-2025, 16:31:06
    #14
    Ayının gözü tokken balı mundar eder )))
  • 02-09-2025, 16:33:08
    #15
    Bu arada k*le bulmamı engelleyenlere negative trade atacağım😅
    +yorumunuzu şikayet ederim 😂
  • 06-09-2025, 04:55:49
    #16
    Bunlar da çok insafsız olmuşlar.

    Arkadaş ne fiyat veriyorsa 0,000001 kuruş fazlasını veriyorum.