forumda biri vardı adı (saat)le başlıyor tanıyan tanır artık; herkesin 4-5 tller teklif ettiiği yerde ben hocamıza 0.8 kuruş teklifte bulunmuştum 4bin ad. için 2750 küsür yapıyordu. tutturdu max 0.4 verebilirim adet başına diye. işin kötü tarafı 0.25ten çalışan insanlar var. arkadaşlar yapmayın etmeyin, biz siz o bu şu 25 kuruşa çalıştıkça adamlar enayiye para koklatır gibi tekliflerle gelecek. herkesin kendine saygısı olsun