Herkese iyi akşamlar arkadaşlar 1 gün önce bildiğiniz üzere kapanan hesapları açma methodu herkese yayıldı bu akşam da forumda açılan konuları gördüm ve hesapları ücret karşılığında açıyorlar bu insanlar neden böyle? Yani bedava bir şeyi parayla millete satıp haklarına girmek ve buna "ekmek yiyelim" demek ne kadar adil olabilir ki?
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Bedava Şeyi Parayla Satmak...
23
●1.430
- 27-08-2025, 00:53:40Forumu dolaşırsan çok fazla örnek bulursun takma
- 27-08-2025, 00:53:54Link varmi hocam ? Bizde faydanalimardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2025, 00:57:18Bilgihersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehttps://www.r10.net/instagram-ticari...du-2025-a.htmlCanKilinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2025, 00:57:36https://www.r10.net/instagram-ticari...du-2025-a.html
Linki buldum ancak bu yontemi ben zaten 6 yıl öncesinde de biliyordum eger buysa işe yaramaz 😅😅 - 27-08-2025, 00:58:501-2 günlük medyacılar haftaya kimse kalmaz biz burada dururuz. 😊 herkes medyacı kesildi başımıza 😂
