ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese iyi akşamlar arkadaşlar 1 gün önce bildiğiniz üzere kapanan hesapları açma methodu herkese yayıldı bu akşam da forumda açılan konuları gördüm ve hesapları ücret karşılığında açıyorlar bu insanlar neden böyle? Yani bedava bir şeyi parayla millete satıp haklarına girmek ve buna "ekmek yiyelim" demek ne kadar adil olabilir ki?

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Link varmi hocam ? Bizde faydanalim